"Jeg heler deres sår og læger dem, jeg åbenbarer for dem en rigdom af fred og tryghed". Jer 33:6

"Jeg heler deres sår og læger dem, jeg åbenbarer for dem en rigdom af fred og tryghed". Jer 33:6

onsdag, maj 08, 2013

Rejsen til Danmark

Rejsen til Danmark gik rigtig godt. Det var en lang omgang fra start til slut (omkring 30 timer), men drengene klarede det rigtig godt. 

På flyet fra Bangkok til Cairo var der skærme bag på sæderne og det fik de alle tre meget sjov ud af. Jonas så den samme tegnefilm tre eller fire gange, og han grinede lige meget af den hver gang. Elias var optaget af at spille et racer spil, og Lukas havde det sjovt med at trykke løs på alle knapper!


Der var rigtig mange af vores og drengenes venner, der var med ude i lufthavnen for at sige fravel. Drengene syntes, det var det fedeste at have så mange legekammerater at lege med, mens de ventede på flyet...

Det var selvfølgelig ikke let at sige farvel til alle de mennesker, vi holder så utroligt meget af. Men der var ikke meget tid til at dvæle ved det, for så snart vi gik om bord på flyet, havde vi nok at gøre med at holde drengene beskæftigede. 


Billedet her er taget på det eneste sidspunkt, hvor alle børnene var nogenlunde rolige, nemlig da de fik en is...!

Da vi sad om bord på den sidste flyver fra Cairo til København, sagde Jonas på et tidspunkt til Henning: "Far, jeg glæder mig til at se dem allesammen i Danmark, men jeg kommer stadig til at græde efter Thailand". Det synes jeg beskriver meget fint, hvordan vi allesammen har det...  



Ingen kommentarer: