"Jeg heler deres sår og læger dem, jeg åbenbarer for dem en rigdom af fred og tryghed". Jer 33:6

"Jeg heler deres sår og læger dem, jeg åbenbarer for dem en rigdom af fred og tryghed". Jer 33:6

mandag, april 29, 2013

Sidste skoledag

I fradags havde både Elias og Jonas deres sidste skoledag. Det var en trist dag for dem begge, for de er meget glade for deres skoler, og holder meget af både deres venner og deres lærere. 


Heldigvis formåede begge steder at gøre noget særligt ud af dagen, og det satte drengene stor pris på. De sagde begge bag efter, på hver deres måde, at de var triste over at sige farvel. Men fordi der blev gjort noget ud af dagen, følte sig meget elskede, og som Elias udtrykte det, så gav det dem smilet tilbage.

På Jonas skole var Henning, Lukas og jeg med til fredagssamlingen, hvor der var en lille afsked, og senere spiste de flyverkage, som Jonas havde med.



På Elias skole havde den et lille spurprise party for Elias, hvor vi alle fem også var med. Mange af børnene havde skrevet små kort og lavet hjemmelavede små gaver til ham, og hans lærer havde lavet en lille bog med billeder og andre minder fra tiden i 1.B på CMIS.





Det er altid svært at sige farvel, men det har været en stor velsignelse for os, at drengene har haft så gode skoler og har fået sig nogle rigtig gode venner.

Ingen kommentarer: