"Jeg heler deres sår og læger dem, jeg åbenbarer for dem en rigdom af fred og tryghed". Jer 33:6

"Jeg heler deres sår og læger dem, jeg åbenbarer for dem en rigdom af fred og tryghed". Jer 33:6

søndag, april 21, 2013

Mini ferie

Elias og Jonas har haft ferie de sidste to uger. Jeg har arbejdet noget, og Henning og jeg har haft travlt med at sælge ting og tømme huset. Vi har været på et par småture, men vi ville gerne gøre lidt ud af feien for dem. Derfor besluttede vi at tage på en lille mini ferie sammen med nogle gode venner vi har. De har tre børn på ca samme alder som vores og alle 6 har det rigtig godt sammen. 

Vi har alle nydt det i fulde drag. Jeg tror, det var rigitg godt særligt for drengene at komme lidt væk og bare hygge sig og lege og lade den forvirrende opbrudstid vi er i lige nu falde lidt i baggrunden.

Her er hytten vi boede i. Den er bygget i traditionel nordthailandsk stil.

Vi brugte rigtig meget tid i poolen!

Lukas er meget tryg i vandet. Når bare han har vinger på, så svømmer han over alt i poolen, også i den dybe ende!



Jonas er blevet rigtig dygtig til at svømme med hovedet under vand. Han syntes, det var super fedt, og han har svømmet rigtig mange kilometer frem og tilbage i den pool!

Elias svømmer uden vinger. Det går bedst under vand. Han har udviklet sin egen stil, hvor han svømmer mest under vand, og så kommer op og laver lidt hunde svømning mens han trækker luft ind, og så svømmer han videre under vandet igen.

Hver aften havde vi fodbold kamp, og det var børnene rigtig vilde med! 

Vi er meget glade for, at vi tog på denne lille ferie. Det var lige det vi havde brug for. I morgen begynder drengenes sidste uge i skole, og derefter er det vores sidste uge i Thailand.... Uha, det er snart nu!!

Ingen kommentarer: